10/14/2012

Chevron quilt - Πάπλωμα πάτσγουωρκ

Η πρώτη μου ανάρτηση. Χωρίς πολλά λόγια, γιατί αυτά που εγώ θέλω να διαβάζω στα αντίστοιχα blogs είναι οι καλές ιδέες, για να με βοηθήσουν να πάω ένα βήμα παραπάνω σε αυτά που φτιάχνω.
Έφτιαξα αυτό το blog γιατί είμαι παθιασμένη με τις χειροτεχνίες, ιδιαίτερα με το πλέξιμο και το πάτσγουωρκ, και θέλω να βοηθήσω κι άλλους να βρουν σε αυτές τις τέχνες αυτό που βρήκα κι εγώ από τα παιδικά μου κιόλας χρόνια. Ευχαρίστηση, δημιουργικότητα, χαλάρωση και τόσα άλλα.
Είναι γεγονός ότι τις περισσότερες φρέσκιες ιδέες τις βρίσκουμε ακόμα από τα blogs και τα sites του εξωτερικού, αλλά καιρό τώρα έχουν αρχίσει να ξεπηδούν και ελληνικές ιστοσελίδες που δίνουν μεγάλη ώθηση στις τέχνες αυτές και στη χώρα μας.
Από κάπου πρέπει όμως να αρχίσω. Ας αρχίσω με το πάπλωμα που τελείωσα την προηγούμενη εβδομάδα. Το έφτιαξα για να το κάνω δώρο στο γάμο μιας φίλης. Ο γάμος έγινε 2 χρόνια πριν. Τα χρόνια αυτά όμως ήταν πολύ γεμάτα και όχι πάντα με τα καλύτερα για την οικογένειά μου κι έτσι το πάπλωμα τελείωσε με καθυστέρηση. Αυτό όμως δε λέει τίποτα, γιατί το αποτέλεσμα τελικά με δικαίωσε. Περιμένω τώρα να δω και τις αντιδράσεις της φίλης που θα το πάρει στα χέρια της.

Χρησιμοποίησα για το πάπλωμα αυτό βαμβακερά υφάσματα που είχα ήδη στο σπίτι. Κάποια από αυτά ήταν παλιές ρόμπες της μαμάς και της θείας μου. Το άσπρο βαμβακερό ύφασμα είναι κι αυτό παλιό αλλά όχι φθαρμένο, χρησιμοποιημένο από τη γιαγιά του γαμπρού μου για να φτιάχνει σεντόνια. Εξ άλλου τα παλιά σεντόνια φτιάχνονταν από χασέ που ήταν πολύ ανθεκτικό ύφασμα. Το εσωτερικό είναι κι αυτό 
100% βαμβακερό, αγορασμένο από το  κατάστημα Kangaroo. Το Kangaroo είναι και το μέρος που έμαθα να κάνω πάτσγουωρκ πριν από 3 χρόνια και πρέπει να παραδεχθώ ότι ήταν έρωτας κεραυνοβόλος. Η αγαπημένη δασκάλα, Μυρτώ Βλασσοπούλου, πολύ γνωστή στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, με οδήγησε με ήρεμο πάθος στο νέο μου χόμπυ. Δε θα μπορούσα να είχα καλύτερη δασκάλα. Κι έτσι το πάτσγουωρκ, ο νέος μου έρωτας έχει τώρα ίδια θέση στην καρδιά μου με την παλιά μου μεγάλη αγάπη, το πλέξιμο. Καταλαβαίνετε ότι δεν είναι καθόλου συμπτωματικό ότι ξεκινάω το blog μου με αυτό το ποστ.

ENGLISH POST
My first post. Without many words. What I am looking for, when visiting blogs are to find good ideas in order to improvise my skills. I set up this blog because I am passionate about crafts, especially with knitting, crocheting and patchwork and I would like to help other people in finding in crafts what I have found since my childhood. Creativity, joy, calm and so many other things. For the time being, the more fresh ideas are found in blogs held abroad and it is only recently that Greek blogs have been developed towards there.
But it is time for me to start. Let's do it from the quilt I finished last week. I made it to offer it as a wedding gift to a friend. The wedding took place 2 years ago. Those years happened many things to our family, not always good things, therefore I made the quilt with such a delay. Anyway the result was pretty satisfying. I am now expecting to see friend's reaction as soon as it gets delivered.












I used for the quilt several cotton fabric pieces from my stash. Some of them from old robes of my mom or my aunt, other fabrics were found in their homes. The white fabric is old but not worn. It has been used to make sheets of my SIL's grandmother. Batting is also 100% cotton, purchased at the Kangaroo shop. Kangaroo is also the place I learned to make patchwork 3 years ago and I have to say that this was a love at first sight. My beloved teacher Myrto Vlassopoulou, well known in Greece and abroad as avid patchworker and quilter she drove me to my new hobby with passion. It could not be better. Patchwork, my new love takes equal space in my heart as knitting, my first love. It is not by accident or by chance that I am starting my blog with this topic.

POST FRANÇAIS
Mon premier post. Sans beaucoup de mots. Ce que je cherche, quand je visite des blogs des autres, c' est toujours à trouver de bonnes idées pour improviser mes compétences. J'ai créé ce blog parce que je suis un passionné de l'artisanat, spécialement du tricot, du crochet et du patchwork et je voudrais aider d'autres personnes à trouver dans l'artisanat ce que j'ai trouvé moi depuis mon enfance. La créativité, la joie, le calme et tant d'autres choses. Pour le moment, les idées les plus fraîches se trouvent dans les blogs détenus hors de Grèce et ce n'est que récemment que les blogs grecs ont été développés a cette direction.
Mais il est temps pour moi de commencer par le quilt que j'ai terminé la semaine dernière. Je l'ai fait pour l'offrir comme cadeau de mariage à une amie. Le mariage a eu lieu il y a 2 ans. Pendant ces deux années bien des choses sont arrives dans notre famille, des choses pas toujours bonnes, c est pourquoi ce délais  Pourtant, le résultat a été très satisfaisant. Ce qui reste, est de voir la réaction et les sentiments de l' amie qui le recevra. 
J'ai utilisé pour ce quilt des pièces de tissu de coton que j' avais déjà chez moi. Certains d'entre eux viennent de vieilles robes de ma mère ou ma tante, d'autres tissus ont été trouvés dans leurs maisons. Le tissu blanc est vieux mais pas usé. Il a été utilisé pour faire des draps par la grand-mère de l' époux de ma fille. Batting est également 100% coton, acheté à la boutique de Kangaroo. Kangaroo est aussi le lieu ou j'ai appris à faire patchwork, il y a 3 ans et je dois dire que ce fut un coup de foudre. Ma bien-aimée professeur Myrto Vlassopoulou, bien connue en Grèce et à l'étranger, elle m' a conduit à mon nouveau passe-temps avec passion. Ça ne pouvait pas être mieux. Patchwork, mon nouvel amour prend une place égale dans mon coeur comme le tricotage, mon premier amour. Ce n'est pas par accident ou par hasard que je commence mon blog avec ce sujet.




POSTE ESPAÑOL
Mi primer post. Sin muchas palabras. Lo que estoy buscando, cuando visito los blogs de los otros es encontrar buenas ideas para improvisar mis habilidades. He configurado este blog porque me apasiona la artesanía, sobre todo en tejido de punto, ganchillo y patchwork y me gustaría ayudar a otras personas a encontrar en las artesanías lo que he encontrado desde mi infancia. La creatividad, la alegría, calma y tantas otras cosas. Por el momento, las ideas más frescas se encuentran en los blogs en ​​el extranjero y es sólo recientemente que los blogs griegos se van a esta direction.
Pero ya es hora para empiezar con mi primer quilt que terminé la semana pasada. Lo hice para ofrecerlo como regalo de bodas a una amiga. La boda se celebró hace 2 años. Esos años pasaron muchas cosas en nuestra familia, no siempre buenas, por eso este retraso. El resultado fue muy satisfactorio. Ahora estoy esperando a ver la reacción de la amiga quien lo recibira.




He utilizado para este proyecto varias piezas de tela de algodón que tenia en casa. Algunos de ellos vienen de ropas viejas de mi mamá o mi tía, otros tejidos los encontré en sus hogares. La tela blanca es tejido viejo pero no gastado. Se ha utilizado para hacer ropa de cama. Batear es también 100% algodón, comprado en la tienda de Kangaroo  Kangaroo es también el lugar en el que aprendió a hacer patchwork hace 3 años y tengo que decir que este fue un amor a primera vista. Mi querida maestra, Myrto Vlassopoulou, muy conocida en Grecia como en el extranjero me condujo a mi nuevo hobby con pasión. No podía ser mejor. Patchwork, mi nuevo amor ocupa un espacio igual en mi corazón como tejer, mi primer amor. No es por accidente o por casualidad que estoy empezando mi blog con este tema.





3 σχόλια:

  1. Kαλώς ήρθες στην μπλογκογειτονιά μας!
    Υπέροχα το πάπλωμα!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντζελίνα μου καλό ποδαρικό μου έκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω το Chevron σε κάθε του εκδοχή!! Αν και αρχάρια στις συγκεκριμένες τεχνικές, μου αρέσει τόσο το πάπλωμα σου & ελπίζω κάποτε να καταφέρω να φτιάξω κάτι αντίστοιχο! Πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή